سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن مکعبی

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی ایستا پلیمر شریف از دیگر محصولات و مخازن ساخت شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد. همان طور که میدانید مخازن آب از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مخازن در شکلها و ابعاد مختلفی ساخته میشوند.

مخزن آب پلی اتیلن مکعبی را به دو صورت میتوانیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

1. به صورت پیش ساخته شده.

2. به صورت ساخت در محل.
مسلما اگر ابعاد شما ابعادی خاص است و یا حجم و ابعاد مخزن شما بزرگ است بهتر است که از مخزن آب پلی اتیلنی استفاده کنید.

بزرگترین عرضه کشور از اندازه مخزن پلاستیک زیر زمین و زیرزمینی ، خرده فروشی شماره 1 مخازن پلاستیکی است. ابعاد سفارشی یک ویژگی خاص است ، برای هر پروژه ای که می توانیم تقریباً در مورد هر نوع مخزن پلاستیکی ارائه دهیم.

در بالا و زیر مخازن ذخیره آبهای زیرزمینی ، ما طیف کاملی از مخازن آب پلاستیکی ، فولادی و GRP (فایبرگلاس) ، مخازن آب سرد برای انبار و مخازن بزرگ فولادی گالوانیزه را برای مصارف کشاورزی ارائه می دهیم. ما همچنین ظروف آب درجه حرارت غذایی را برای آب آشامیدنی (آشامیدنی) ، ذخیره سازی مواد شیمیایی ، فاضلاب و ذخیره سازی آب سرد عمومی مناسب ارائه می دهیم.
بسیاری از مخازن پلاستیکی ما از MDPE با کیفیت بالا و با ثبات UV ساخته شده است (پلی اتیلن با چگالی متوسط) ، مخازن کاملاً پوشیده ، ضد آب و ماندگار هستند.
اگر از مخازن برای ذخیره یا انتقال آب آشامیدنی استفاده می شود ، لازم است مخازن به عنوان مناسب برای آب آشامیدنی ذکر شوند.

مخازن ذخیره آب ما در تاسیسات داخلی و تجاری کاربردهای گسترده ای دارند.
طیف وسیعی از مخازن آب شفاف برای استفاده به عنوان مخازن تهویه ماشین ، مخازن تمیز کردن پنجره و ذخیره آب عمومی مناسب است ، مخازن گرد به صورت عمودی در کشاورزی استفاده می شود و مخازن برداشت آب باران عالی را ایجاد می کند ، مخازن آب زیرزمینی برای ایستگاه های پمپ فاضلاب استفاده می شود ، برداشت آب باران ، فاضلاب و ذخیره آب ، بیشتر مخازن MDPE ما برای ذخیره طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مناسب هستند.

مخازن IBC (مخزن فله ای واسطه ای) یک مخزن محبوب آب است که می تواند برای تعویض خودرو ، ذخیره آب و حمل و نقل آب مورد استفاده قرار گیرد ، حتی از آنها به عنوان وزن مخزن آب برای راهپیمایی ها استفاده می شود.
مخازن آب سرد GRP که ما تأمین می کنیم تأیید شده WRAS است که برای ذخیره آب آشامیدنی مناسب است و برای استفاده در فضای باز مناسب است.
مخازن GRP را می توان بدون عایق (تک پوست) تهیه کرد و یا عایق کف فوم PU 25 mm یا 50 mm را عایق بندی کرد. همچنین انواع مخازن مثانه انعطاف پذیر موجود است که می توانند به عنوان مخازن ذخیره آب موقتی ، مخازن سمپاش کشاورزی و مخازن تریلر مورد استفاده قرار گیرند.
ما همچنین می توانیم طیف گسترده ای از شیرها ، شیرها و لوازم مخزن ، پریزها و لوازم جانبی را برای بیشتر مخازن آب پلاستیکی و GRP خود تأمین کنیم.

امکانات
MDPE با کیفیت بالا (پلی اتیلن با چگالی متوسط)
قوی و بادوام
در برابر بیشتر مواد شیمیایی و روغن مقاوم است
UV تثبیت شده است
اضافه کردن اتصالات و شیرآلات اضافی آسان است

موارد متداول
ذخیره عمومی آب
Valeting ماشین
تمیز کردن پنجره
ذخیره سازی شیمیایی
ذخیره آب قابل شرب (در صورت نمایش)
برداشت آب باران
مخازن شیرین آب سرد
ذخیره سازی دیزل