سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخازن چند لایه

ایستا پلیمر شریف تولید کننده معتبر مخازن پلی اتیلن چند لایه در ایران میباشد. انواع مخازن پلی اتیلن چند لایه شامل مخزن عمودی ، افقی، مکعبی ، استوانه ای، استخر پلی اتیلنی و ... از محصولات شرکت میباشد.

لوازم جانبی مخزن نیز موجود است. مخازن پلی اتیلن در صنایع خودرو ، هوانوردی ، شیمیایی ، فرآوری مواد غذایی ، دریایی ، کاغذ ، نفت ، معدن ، عکاسی ، چاپ و نساجی خدمت می کنند. با استانداردهای FDA و ASTM D-1998 مطابقت دارد.

?
مخازن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف با چگالی بالا مناسب برای نگهداری آب آشامیدنی ، برای ذخیره مواد غذایی ، آب آشامیدنی و جمع آوری آب باران یا ضایعات آب طراحی و ساخته شده اند. ساخته شده از پلی اتیلن خطی که یک ماده غیر سمی است ، طبق مقررات و دستورالعمل های لازم در آنها ساخته می شوند.

فرآیند قالب گیری چرخشی و استفاده از پلی اتیلن خطی با چگالی بالا خاص ، از مقاومت در برابر ضربه عالی ، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی ، تغییرات دما ، شرایط نامساعد آب و پرتوهای UV اطمینان می دهد. این مخازن شفاف نیستند و این واقعیت مانع از قرار گرفتن در معرض مایع ذخیره شده در برابر نور خورشید می شود تا رشد جلبک ها را به حداقل برساند.

بسیار با دوام ، سبک و آسان برای کنترل ، آنها با استفاده از تکنیک های برتر ، رایانه ای تولید می شوند. این تضمین می کند که مخازن ما با بالاترین استانداردها تولید می شوند. با تشکر از ساختار یکپارچه و ضخامت دیوار همگن ، آنها از هر نقطه‌ای مهم برخوردار هستند که کیفیت عالی را با قیمت بسیار مناسب تضمین می کنند.

به دلیل داشتن سطح داخلی کاملاً صاف ، می توان آنها را به راحتی با کمک مواد شوینده سنتی شستشو داد.

تمام مخازن با درب پیچ پیچ بالا تهیه می شوند. و با تمام لوازم جانبی و متناسب با نیازهای مشتری متناسب باشد.

آنها در طیف وسیعی از ظرفیت ها و ابعاد موجود هستند. برای اطلاعات بیشتر ، مستندات پیوست را بارگیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل ها و ظرفیت ها ، لطفاً با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

(تصاویر فقط نشانگر هستند. ممکن است محصول بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر باشد).
این تانک های پلی اتیلن ، آبی و دریایی دارای سطح باز با امید به عمر طولانی اقتصادی هستند. سطح صاف باعث تمیز کردن آسان می شود و وزن سبک آنها امکان تنظیم سریع و جابجایی را فراهم می آورد. لب های لبه استحکام دیواره را ایجاد کرده و تغییر شکل را به حداقل می رسانند. بسیاری از این مخازن قابل توجیه هستند و این امر باعث کاهش هزینه حمل و نقل می شود. سازگار با FDA؛ ایمن و غیر سمی برای زندگی آبزیان و حیوانات است. تمام مخازن دارای مهارکننده های ماوراء بنفش برای استفاده در فضای باز هستند. از آنجا که آنها از خواص مکانیکی برتر ، سفتی زیاد ، مقاومت عالی در برابر دمای کم و مقاومت عالی در برابر ترکش در برابر تنش محیطی برخوردار هستند ، در محیط های سخت به خوبی ایستاده اند.