سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن پلی اتیلن بهترین برای نگهداری آب

با گرمتر شدن هوا و کمتر شدن باران نگهداری و ذخیره سازی آب برای استفاده در فصول گرم در مناطق کم باران امری اساسی است.

با پیشرفت تکنولوژی منابع و مخازن آب از تنها شکل گذشته آن مخازن گالوانیزه جوشی بود تغییر شکل داد و این بار جای خود را به مخازن جدیدی داده است که میتواند مخازن بسیار بهتری برای نگهداری آب آشامیدنی باشند.

گفتنی است که با استفاده از تکنولوژی پوشش دهی داخلی و خارجی مخازن آب میتوان طول عمر آنها را افزایش داد.

از جمله مخازنی که برای نگهداری آب آشامیدنی استفاده میکنیم عبارتند از :

 مخزن کامپوزیت 

مخزن گالوانیزه

مخزن پلی اتیلن

مخازن کامپوزیت عبارتند از مخازنی که با تکنولوژی پلیمری و الیاف پلیمری ساخته میشوند. این مخازن که کاملا ایرانی و توسط مهندسین پلیمر زبده ساخته میشوند به دو صورت شکل میگیرند. اول به صورت یکپارچه ساخته میشود که سپس به محل انتقال داده میشود.

دوم ساخت مخازن پنلی است. این مخازن به صورت چسباندن و اتصال پیچ و مهره ای پنل های کامپوزیت ساخته میشود.

این پنل ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و برای نگهداری آب آشامیدنی نیز مناسب میباشند.

 مخزن گالوانیزه  همان مخازن فلزی قدیمی که طول عمر بالایی داشتند این بار با تکنولوژی جدیدتری ساخته میشوند و به صورت پنلی و با اتصال پنل ها تا هر ابعادی که نیاز باشد قابلیت ساخت را دارد.

همچنین این مخازن برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی توسط پوشش های فودگرید و مطابق با استانداردهای غذا و دارو پوشش دهی داده میشوند.

  مخزن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف   با استفاده از ورق پلی اتیلن با کیفیت بالا و بالاترین استانداردهای فود گرید و در حجم های مختلف ساخته میشود. این نوع مخزن با این کیفیت بهترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی میباشد چرا که از طول عمر بالا برخوردار است و کاملا بهداشتی است و هیچ گونه جلبک و میکروبی در آن به وجود نمی آید. همچنین نور آفتاب از آن عبور نکرده و کاملا مقاوم است.

از این رو این نوع مخزن بهترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی میباشد.

منبع: ایستا پلیمر شریف